Alla inlägg under november 2013

Av Pia von Friesendorff - 22 november 2013 14:58

Fredag och jag får avstå vin pg av medecin:)) med lite humor och glimt i ögat ... Må gott

Av Pia von Friesendorff - 22 november 2013 14:44

Oj jag läste lite på min egen blogg! Och funderar på var det jag som skrev allt , och vad arg jag var hm. Att vänta och inte veta är svårt när man genomgår en kris. Skillnaden på depression och kris är att du kan vara glad i en vecka och sen tillbaka fast du trodde du var ur den. Och depression tja precis som det låter ledsen nedstämd nästan hela tiden. Aja det visste säkert dem flesta , fast det gjorde inte jag ... Och det har gått bra, ont gör det och ingen sömn sen 3 oktober .. Sitter och sover vissa nätter ligger som en mumie helt stilla. Visst känner jag för att ge upp stundtals . Men halvvägs nu. Och får jag välja , jag gör inte om det igen. Det här är värre än att föda barn... Jag har bra dagar och sämre dagar. Min familj stöttar och vi har kommit varandra närmare. Ett nytt sätt att se på varandra och att livet är skört.. Jag är glad att det inte blev mer en operation och rekonstruktion .. Tacksam så ini i bängen haha... Im back om track sooon ?? I hope??Kraaaam Pia

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards