Alla inlägg under september 2013

Av Pia von Friesendorff - 18 september 2013 22:38

Dags att avverka min blogg !! Kommer tillbaka när jag har mer saker att skriva om. Kram kram några dagar kvar :)

Av Pia von Friesendorff - 17 september 2013 08:33

Har du ngn gång tröttnat på standar fraser som ex. Ha en bra dag !!! WAF!!! Vad var det dem inte förstod? Aja eller krya på dig , hur i Hvete ska jag operera mig själv , Va!! Jag vet ingen menar ngt illa . Blir bara så himla trött ... För innebörden menar man inte skit med. Och tja får ta hand om mig själv och önska mig lycka till. Har stark tro på mig .. Något Bra :)

Av Pia von Friesendorff - 15 september 2013 10:45

Vaknade av att jag funderade på dåtid! Vad som har hänt när jag bosatte mig på landet. Människors trevlighetet och inskränkta personer som bara ljuder av falskheter. En person sim råkade vara vän till mitt ex. Började prata om mig att jag hade en älskare i stan. Vilket var tämligen mycket osant. Och det tog ett tag ca. Halv år innan jag förstod varför ingen sa hej längre . I en liten håla får lögner mer fäste än dem får i city. Och lärde mig snabbt att om man vill flytta fokus från sin skit gör man som denna manen gjort. Detta är långt i dåtid . Och jag hade nästan glömt hur illa det var. Och jag trivs väldigt bra i city , där jag kan välja vara anonym och ingen har en aning om vad jag går igenom idagsläget .. Skönt :) God morgon nu går jag framåt det känns bra.

Av Pia von Friesendorff - 9 september 2013 08:38

Väntar på tid... Och jag börjar planera mina dagar , minnet är fuckt upp . Skriver upp allt . Blir lika förvånad varje gång jag vet vem som tittar tillbaka i spegeln .. Sorglig person , den vill jag inte vara med idag. Fejk smile och lurar mig själv idag oxå. Människor runt om kring mig är helt underbart stödjande .. Bra att komma ihåg hm skriver här.. Idag ska jag prata med kurator det hör till.. Specialutbildad för onkologiska patienter .. Vi får se hur det mötet går. Känns lite i onödan just idag.. Ny dag och halvfasta idag igen . Funkar bra börjar att vänja mig nu.. Utan att vara sjukt hungrig hela tiden. Kram och jag önskar en fin dag.

Va

Av Pia von Friesendorff - 4 september 2013 17:36

Jag är sällan chockad men i dag så är jag. Min dotter kommer hem från skolan. Inget att hon är trött utan ett vanligt trevligt samtal . Hon tar fram dammsugaren och börja riva i sitt rum. Säger Gud vad trött jag blir , jag vill ha ordning... Va jag bara gapar stora ögon. Snart kommer vrålet I think.. Jag har lyckats och min fina unge börjar utvecklas och bli vuxen... Tjohooooooo;)

Av Pia von Friesendorff - 4 september 2013 07:28

Människor som behöver bekräftelse genom konstant prata om andra i dems frånvaro! Och nu pratar vi om en med högre position hm.. Vissa behöver ta sig en tankeställare ska jag byta bana eller söka hjälp för mitt beteende .. Fel kan man göra men att sätta det i system funkar dåligt. Och borde tänka på att det kommer fram alla vet men ingen säger ngt. Godmorgon onsdag .. Ha en fin dag

Oo

Av Pia von Friesendorff - 1 september 2013 11:23

Snopet blir arg på dumma kommentarer hm och just nu är det väldigt kort stubin. Tål inga dumheter alls. Men när det lags sig , så finns det inget kvar. Lägga över sin frustration på saker som är oviktiga. Japp förvirrad och lite fundersam över hur jag fungerar under press aja medveten och förvirring. Hör inte ihop jösses . Ny dag nya tag .. Träning av ben idag ialf. Ha en fin dag aja försöka duger kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards