Direktlänk till inlägg 4 september 2013

Va

Av Pia von Friesendorff - 4 september 2013 17:36

Jag är sällan chockad men i dag så är jag. Min dotter kommer hem från skolan. Inget att hon är trött utan ett vanligt trevligt samtal . Hon tar fram dammsugaren och börja riva i sitt rum. Säger Gud vad trött jag blir , jag vill ha ordning... Va jag bara gapar stora ögon. Snart kommer vrålet I think.. Jag har lyckats och min fina unge börjar utvecklas och bli vuxen... Tjohooooooo;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia von Friesendorff - 26 mars 2014 20:50

I händerna på personer som inte vill se, lite sim blinda .. Och utlämnad ledsen , gråtit i fem veckor i sträck! Hur kunde det bli så fel... Landsting i all ära , men jag önskar mig en läkare som faktisk vill och har välvilja att förstå... Fy F ... Li...

Av Pia von Friesendorff - 22 november 2013 14:58


Fredag och jag får avstå vin pg av medecin:)) med lite humor och glimt i ögat ... Må gott ...

Av Pia von Friesendorff - 22 november 2013 14:44

Oj jag läste lite på min egen blogg! Och funderar på var det jag som skrev allt , och vad arg jag var hm. Att vänta och inte veta är svårt när man genomgår en kris. Skillnaden på depression och kris är att du kan vara glad i en vecka och sen tillbaka...

Av Pia von Friesendorff - 18 september 2013 22:38

Dags att avverka min blogg !! Kommer tillbaka när jag har mer saker att skriva om. Kram kram några dagar kvar :) ...

Av Pia von Friesendorff - 17 september 2013 08:33


Har du ngn gång tröttnat på standar fraser som ex. Ha en bra dag !!! WAF!!! Vad var det dem inte förstod? Aja eller krya på dig , hur i Hvete ska jag operera mig själv , Va!! Jag vet ingen menar ngt illa . Blir bara så himla trött ... För innebörden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards