Alla inlägg under april 2013

Av Pia von Friesendorff - 29 april 2013 08:26

Mat som man blir glad av , äkta råvaror , mer behöver jag nog inte säga ...:)))

Av Pia von Friesendorff - 28 april 2013 17:27

Litet inlägg läste min egen blogg och upptäcker en massa frågetecken över allt hm. Måste vara ngt fel eller så är jag slarvig , så tja ska kolla noga nästa gång ... Kraaaaam

Av Pia von Friesendorff - 28 april 2013 17:18

Sju timmar i bil , med två stopp ! En tankning och snabb fika .. Jag som bestämt mig för att slopa allt vad snabb mat heter har förstått vidden av planering. Det blev ingen lunch eftersom jag vägrar stoppa i mig Sibylla eller pizza . Nästa gång blir det matlåda med, smarta jag skratt . Kvarg och två mackor blev lunch , funkar det med. Framme och åkt en liten tur på skidor , härligt. Snart väntar kvällens supé , tre rätters. Mums. Är i härliga fjällnäs vårt ställe för att hämta lite insperation och kraft till kommande vardag ... Önskar alla en skön söndag kram och tack för att ni läser och visar intresse för min blogg?

Av Pia von Friesendorff - 27 april 2013 10:23

Härligt ledig och sol.. Kaffe och njuter av att jag är ledig en vecka ! Lyx , packar i godan ro , ingen stress:)) Det finns personer som är väldigt bra på att visa hur dåligt dem mår, genom att spy ut sin olycka på andra , trist!! Och du får inte glömma att tycka om dig själv , det generera ofta till att andra tycket om dig oxå.. Kram och ha en ljuvlig dag.:)))

Av Pia von Friesendorff - 26 april 2013 18:23

Jag och min man åker iväg till semester. As roligt , men hur blir det med tonåringen hm. Valborg och första fyllan, jag är inte hemma ! Jag har säkrat allt som går , med telefoner och ja allt!! Ändå finns det en klump av oro. Föräldraskap är livslångt spelar ingen roll , hur gammal eller hur liten . Oron finns i olika former. Aja nu släpper jag detta och ska njuta av min, förtjänade semester . För visst behövs de för att hämta kraft och ork . Kram alla mammor o pappor i Svedala ....:))

Av Pia von Friesendorff - 25 april 2013 18:36

Sju är tidigt , anser jag . Service av bil tidigt i ottan. Var så ävla trött så jag sov nästan körandes, jag vet idiot på väg " livsfara" . Jobbet möte direkt hittade inte papperna , dagen började fint:(( . Det som räddade dagen var solen, jösses vad det kan ändra fort . Humör i topp och dem Goa kollegor jag har på jobbet, dem är många !! Så idag är jag tacksam , härlig känsla ....nu äre mat . Hejsvejs :)))

Av Pia von Friesendorff - 22 april 2013 12:28

Okej väger några kilo för mycket , men för lite för att gå men i vikt väktarna ! Vilken tur att det går med kollegors hjälp .:) Nu börja jag räkna ponts.. Ganska så klurigt bra. Måndagen börjar bra , och grönsaker plus lite keso. Tack till den som kom på wok, gött...:)) och som vanligt har jag sparat jobb till kvällen . Undrar varför jag alltid är ute i sista minuten, suck :)) En veckas jobb, sen semester i fjällen. Ska bli så skönt med skidor och lediga dagar . Må gott denna jobb vecka kram

Av Pia von Friesendorff - 21 april 2013 08:17

Fredagen gick av bara farten , jag är alltid trött när fredagen kommer! Vi firade av min man på kvällen . God mat och gott vin. Lördag träning efter förmåga , träna och alkohol hänger inte samman, jag vet!! Många håller på med pekfingret aja baja gör så gör si, tröttsamt!!!!! Klart är man bakis och tränar , låt bli:)) ta en promenad! Idag söndag Träning japp! Och jag mår bra , trotts att jag vaknade på sämsta sidan hm...... Händer sällan:)) Aja kan inte skina jämt , allt handlar om mat träning och hänger ihop med välmåendet! Fel sorts mat generar till dåligt humör, Sant!!! Ha en fin söndag för det ska jag Ha. ?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards