Alla inlägg under maj 2013

Hej

Av Pia von Friesendorff - 30 maj 2013 18:34

Oj vad tiden går fort! Jobbat tränat och slutkläm med läxor för tonåring . Jag måste säga att jag längtar till sommarlov . Slut på tjat om läxor och pausa lite i mammarollen . Låta dagarna bli längre med senare kvällar av bara prat och mys. Idag har jag kraschat i sängen efter jobbet , har en förskylning på G , häva den med glass och vila. Vill inte spendera helgen i sjuksängen . Vardag med mat tvätt haha inte så kul:) Må gott alla snart helg.

Av Pia von Friesendorff - 22 maj 2013 23:51

Jag fick en fin komplingmang att det syns att jag har tränat. Tack mina underbara ungar för all stöttning:) Tillbaka i tränings träsket igen, skönt. Det märks att det är färskvara. Men jag är på G igen. Jobbar med bål och rygg, det går riktigt bra, ingen är gladare än jag. Nu är klockan väldigt mycke och snart sovdags . Läst lite tränings bloggare, kul med insperation . Måste ändå säga att det finns många uti i Svedala som har en sund inställning till att må bra. Gillar inte självsvällt . En spinkig kropp är snygg i kläder och en vältränad är snygg naken, eller hur. Fast jag har en bit kvar innan jag kan kalla mig vältränad :)) kram och God natt / Pia

Av Pia von Friesendorff - 20 maj 2013 20:29

Jag ska aldrig mer säga att jag inte har problem med ryggen. Fy jag har haft ont, men efter mycket stretch och massage , ingen styrke träning på en vecka. Men jag har rört på mig cyklat och PW . Tränade i söndags skönt bål och rygg har jag lagt största vikt på. Nu är det inte lika farligt , skönt. Ny massage tid bokad och träning och PW . Är av stor vikt .. Ont är inte lika med farligt, och jag vet att sitta still inte hjälper. Så nu biter jag i det sura äpplet för här ska rygg ont bort, I hope:)) kram på er alla hurtbullar i Svedala ja och ni soffliggare oxå :)

Av Pia von Friesendorff - 18 maj 2013 14:16

PW på förmiddagen , knäppte några bilder på genvägen genom vår vackra Stadspark . Som jag delar med mig :)

Av Pia von Friesendorff - 18 maj 2013 10:01

Varför heter det skönhetssömn , undrar jag. Är det att man känner sig skönare eller blir man skönare? För måste ju erkänna att jag ser mer trött ut idag och fulare än i natt , när jag gick till sängs .. Va?? Godmorgon ny dag kram

Av Pia von Friesendorff - 16 maj 2013 17:09

Lite fel i bloggen 30 kilometer ska det vara . Ojoj vad tokigt , fniss

Sol

Av Pia von Friesendorff - 16 maj 2013 17:01

Sommar värme skönt . Tordagen avklarad och det känns att det har varit en fullspäckad vecka phu. En dag kvar och sen helg. Tack för helger tur att dem finns :)) . Jag har inte träna på gym denna vecka , avverkat 30 mil . Nöjd. PW på rasten och cykling är underskattad motion . Men nu drar gymmet igång igen :) Idag bär det iväg mot USÖ , inte så kul .. Jag drabbades av tre dåliga saker innan Jul , men det är en helt annan story ... Må gott alla fina ute i solen kram

Av Pia von Friesendorff - 15 maj 2013 22:11

Lång dag och avslut med föreläsning i tre timmar. Jag säger inget om föreläsningen pg av att det inte var en positiv upplevelse .. Så kan det gå . Ny dag i morgon snart helg . Fort går det när det är kul... Sov gott alla där ute i Svedala kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards