Direktlänk till inlägg 1 september 2013

Oo

Av Pia von Friesendorff - 1 september 2013 11:23

Snopet blir arg på dumma kommentarer hm och just nu är det väldigt kort stubin. Tål inga dumheter alls. Men när det lags sig , så finns det inget kvar. Lägga över sin frustration på saker som är oviktiga. Japp förvirrad och lite fundersam över hur jag fungerar under press aja medveten och förvirring. Hör inte ihop jösses . Ny dag nya tag .. Träning av ben idag ialf. Ha en fin dag aja försöka duger kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia von Friesendorff - 26 mars 2014 20:50

I händerna på personer som inte vill se, lite sim blinda .. Och utlämnad ledsen , gråtit i fem veckor i sträck! Hur kunde det bli så fel... Landsting i all ära , men jag önskar mig en läkare som faktisk vill och har välvilja att förstå... Fy F ... Li...

Av Pia von Friesendorff - 22 november 2013 14:58


Fredag och jag får avstå vin pg av medecin:)) med lite humor och glimt i ögat ... Må gott ...

Av Pia von Friesendorff - 22 november 2013 14:44

Oj jag läste lite på min egen blogg! Och funderar på var det jag som skrev allt , och vad arg jag var hm. Att vänta och inte veta är svårt när man genomgår en kris. Skillnaden på depression och kris är att du kan vara glad i en vecka och sen tillbaka...

Av Pia von Friesendorff - 18 september 2013 22:38

Dags att avverka min blogg !! Kommer tillbaka när jag har mer saker att skriva om. Kram kram några dagar kvar :) ...

Av Pia von Friesendorff - 17 september 2013 08:33


Har du ngn gång tröttnat på standar fraser som ex. Ha en bra dag !!! WAF!!! Vad var det dem inte förstod? Aja eller krya på dig , hur i Hvete ska jag operera mig själv , Va!! Jag vet ingen menar ngt illa . Blir bara så himla trött ... För innebörden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards