Alla inlägg under juni 2013

Av Pia von Friesendorff - 29 juni 2013 11:44

Jösses först vår och nu sommar. Blommor träd gräs, betyder astchoo prosit. Medecin som gör en trött och får tunnelseende . Har inte haft ork att skriva pg av detta. Semester om en vecka , kroppen går automatiskt ner i varv. Livet är på topp annars. Tränat och springer inomhus tills detta har gått över. Funkar det med. Ha en fin sommardag kram?

Av Pia von Friesendorff - 2 juni 2013 21:47

Idag fick jag nog av vila. Städat hela våningen från golv till tak, fick städlust . Händer typ aldrig , rent och snyggt. Och känner ett välbefinnande. Undrar om jag är ensam om att tycka att ett städat hem är mysigt.? Jag har några saker som skrämmer mig, ett spindlar speciellt om dem är lite feta och håriga usch. Hittade en vi sängen huu. Tog den i trasan och längden ut både trasa och spindel . Hm jag vet fånigt, men jag får små panik av åtta ben blää . Aja det har hänt och hoppas ingen fick den i skallen :) Jag har inte gjort så himla mycket utan tagit det lugnt och vilat mig frisk. Tack för det nu mår jag prima igen och ny vecka , en kort sådan . Det gillas . Må gott och sov sött kram Pia

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards